.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
معاون استانداری مازندران: حضور منسجم مردم در تداوم انقلاب ضروری است
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران با بیان اینکه اسلام خمیرمایه پیروزی انقلاب اسلامی است، حضور منسجم مردم را در تداوم انقلاب ضروری دانست.

به گزارش شمال نیوز، حسن خیریانپور در جلسه ستاد گرامی داشت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی استان با اشاره به این که دین اسلام، حضور مردم و رهبری داهیانه ۳ رکن پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی هستند، یادآور شد: حضور منجسم مردم انقلابی، بصیر و آگاه در تداوم انقلاب اسلامی بسیار ضروری است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری، با بیان این که برنامه های گرامی داشت چهلمین سال پیروزی انقلاب، مردمی و فراگیر شود، افزود: اسلام، خمیر مایه پیروزی انقلاب اسلامی است.

وی به نقش تعیین کننده رهبری و فرماندهی امام راحل در پیروزی انقلاب به عنوان معمار و طراح بزرگ انقلاب اسلامی اشاره کرد و خاطرنشان نمود: انقلاب اسلامی با معماری حضرت امام خمینی (ره) به پیروزی رسید و در سایه رهبری حکیمانه و داهیانه امام راحل و مقام معظم رهبری، حیات پرثبات، غرورانگیز و شکوهمند خود را تداوم بخشید.

خیریانپور، در ادامه بار دیگر به اهمیت و ضرورت حضور در صحنه و مشارکت همه جانبه مردم در عرصه های مختلف انقلاب اشاره کرد و گفت: جشن های چهلمین سال پیروزی انقلاب، مردمی تر برگزار و در این راستا از همه ظرفیت های فرهنگی، تبلیغی بویژه ظرفیت رسانه ها، صدا و سیما و فضای مجازی بهره گیری شود.

معاون استانداری مازندران با بیان این که محور جشن های چهلمین سال پیروزی انقلاب، مردم هستند، افزود: نمایشگاه دستاوردها و اقدامات نظام در خدمت به مردم انقلابی و ولایی استان، به نحو مطلوب و اثرگذار برگزار شود.

خیریانپور بر برنامه ریزی و اهتمام همه جانبه دستگاه ها و نهادها برای برگزاری هر چه باشکوهتر جشن های چهلمین سال پیروزی انقلاب تاکید کرد و عنوان داشت: دستگاه ها تا ۲۰ آذر برای اعلام برنامه های جشن چهلمین سال پیروزی انقلاب و زمانبندی برگزاری آن ها اقدام نمایند./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.085 seconds.